Kikker op pad
Wij hebben sinds vorig jaar een mini vijvertje in één van onze verhoogde borders aangelegd. Hij is klein, maar bewust diep genoeg gemaakt voor kikkers om te kunnen overleven in de winter. Dit jaar duurde het best lang voor ik de eerste kikkers weer zag. Dit keer geen groene, maar een bruine. Hier zat hij op het 'vogelterras' dat ik heb aangelegd voor vogels om te badderen en te drinken. Doordat de vijver zoals gezegd in een verhoogde border ligt, kon ik een laag standpunt innemen toen deze kikker op pad ging. Hierdoor heb ik door wat vegetatie heen kunnen fotograferen. Ik ben wel benieuwd of jullie dat storend vinden of niet!