Overige omstandigheden
Finland- Viiksimo
Voorjaar in Finland
Paar dagen naar Finland geweest om daar de ruige natuur te ervaren, zo ook de grijzen van dit bos met een kleurrijke vegetatie die mij aansprak.
- Aperture: f/11.0
- Copyright: mr
- Camera: Canon EOS R7
- Credit: MG Ronhaar
- Shutter speed: 1/13s
- ISO: 125
- Photo taken: 02 May, 2026 10:44:07
- Exposure bias: 2/3EV
- Focal length: 100/1mm
Reacties
Dat moet genieten zijn geweest Marga, wat een mooie plek laat je hier zien. Het zal geen oerbos zijn, gezien de dunne stammen, maar toch voelt het voor mij zo. Al die grijze details zijn prachtig met die gekleurde vegetatie er tussen.
Van mij had je best het lokale contrast en textuur wat minder mogen aantrekken, de foto zou "zachter" denk ik beter tot zijn recht komen.
Dank voor je feedback Brigitte, ik heb ook zitten twijfelen hoe ik hem zou presenteren. Ik heb alleen de rode en gele kleuren iets aangezet. Zal de foto nog een keer proberen wat zachter te bewerken.
Je beeld is voor mij een krachtig artist impression van een Fins bos, Marga. Een fraai gelaagd kleurrijk beeld! Voor mij helemaal af.
Dank Alex ik was onder de indruk van het landschap.
Ik houd wel van wat duidelijke kleuren, dus dit vind ik een erg mooi beeld . Fijn dat je daar ook landschap hebt gefotografeerd.
Ja dank Elly. Landschappen fotograferen daar kijk ik altijd naar uit.